• Nederlands
    • Engels

SEO-schrijven

Een wervende tekst schrijven is een vak. Daarnaast is een goede tekst ook de basis voor optimale vindbaarheid online. LinQuake helpt je met het SEO-schrijven van jouw boodschap zodat ook Google deze waardeert. En dat kan zowel in het Nederlands en het Engels als in vele andere talen. Optimaal voor zowel de lezer als voor de zoekmachine.

Meertalig tekstschrijven

Het was al zo en het wordt de komende jaren zeker niet minder: content is King! In de strijd om de hoogste posities in de zoekmachines wordt het steeds belangrijker om relevante en goed leesbare teksten te publiceren. Wij helpen je bij het goed SEO-schrijven van jouw teksten, zodat jouw klanten en prospects jouw boodschap kunnen vinden en deze ook echt lezen. En dat doen we niet alleen in het Nederlands, maar we bieden deze dienst in verschillende talen:

  • Engels
  • Duits
  • Frans
  • Pools
  • En vele andere talen

Met onze tekstschrijvers bereik je zoekmachine optimalisatie voor jouw teksten in alle talen door middel van internationale SEO. Hierbij kan de basis van de tekst een vertaling zijn, maar we kunnen ook webteksten schrijven in specifieke talen. Zo krijg je de beschikking over unieke content voor jouw doelgroepen in diverse landen.

Onze tekstschrijvers en jij

Persoonlijk contact zien wij als de basis voor onze kwaliteit. Om voor jou een goede tekst te kunnen schrijven is een goede briefing onmisbaar. Onze projectmanagers zullen daarom altijd eerst telefonisch contact met jou hebben om de opdracht scherp te krijgen. Indien gewenst komen we bij jou op bezoek om nader kennis te maken. Welke stijl heb je in gedachten? Welke zoekwoorden wil je gebruiken? Welke tekstsoort heb je nodig? En natuurlijk: Wie ben je zelf? Goed SEO-schrijven begint wat ons betreft met goed luisteren.

Aanvulling op professioneel vertalen

LinQuake loopt voorop als het gaat om professioneel vertalen. Wij staan voor het vinden van de mooiste innovatieve oplossingen om meertalige content te produceren. In de komende jaren verwachten wij een ontwikkeling te zien van vertalen naar schrijven. Of liever: het optimaliseren van teksten die door de machine vertaald zijn. Zo krijg je steeds meer hoogwaardige content voor dezelfde investering.

Unieke content in een andere taal laten schrijven?

Neem contact op
  • Affiniteit met jouw branche

    Bij het selecteren van de beste tekstschrijver voor jouw product of dienst houden wij rekening met de achtergrond van de vertaler. Als je een technisch product hebt, zullen wij een SEO-schrijver selecteren die hier feeling mee heeft. Voor een website over financiële dienstverlening zoeken we een tekstschrijver die deze branche begrijpt. Door op deze wijze de ideale match te vinden maken we het verschil.

  • Een pakkende meta-omschrijving

    De meta-omschrijving (meta-description) op jouw webpagina’s is het eerste wat een (potentiële) klant van je ziet in de resultaten die door een zoekmachine worden gepresenteerd. Het is een soort “elevator pitch” in geschreven vorm en daardoor ook heel belangrijk voor het al dan niet klikken op de link naar jouw pagina. Het loont dus de moeite om hier de juiste aandacht aan te besteden. Het schrijven van een pakkende meta-omschrijving is een belangrijk aspect van SEO-schrijven. En juist hier geldt dat de juiste aandacht voor iedere taal tot het beste resultaat leidt.

  • Zoekwoorden onderzoek

    Om gevonden en gewaardeerd te worden moet het voor zowel de lezer als de zoekmachine duidelijk zijn waar een webtekst over gaat. Het is dan ook een goed idee om een duidelijke focus aan te brengen in iedere tekst. Met een zoekwoordenonderzoek analyseren we welke term de meest effectieve is, voor iedere taal. Samen met jou bepalen we aansluitend wat de beste term is om te hanteren bij het schrijven voor een bepaald onderwerp. Onze SEO-schrijvers gebruiken tenslotte jouw zoekwoorden als basis.

Benieuwd hoe wij dit voor Fastware en Schuerman hebben gerealiseerd?

Lees verder

Ook interessant voor jou:

Internationale SEO

Bekijk pagina

Technologie

Bekijk pagina