• nl
    • en

Whitepaper Internationale SEO

De kwaliteit van SEO-vriendelijke websiteteksten moet ook voor vertaalde teksten onverminderd hoog zijn, want alleen dán vinden uw klanten u. Maar hoe zorgt u ervoor dat uw vertaalde teksten zoekmachineproof zijn? Dit whitepaper helpt daarbij. Laat uw gegevens hier achter en u kunt het whitepaper direct gratis downloaden.

Hoe werkt SEO?

SEO staat voor Search Engine Optimization, oftewel zoekmachineoptimalisatie. SEO betekent dat u met verschillende technieken een website geschikt maakt om zo hoog mogelijk in de zoekresultaten van een zoekmachine te komen. Het gaat daarbij om niet-betaalde resultaten, zogeheten organische zoekresultaten. De toepasbare technieken zijn gericht op drie gebieden: techniek, content en autoriteit. Dit whitepaper concentreert zich op on-page SEO. Dat houdt in dat het alleen ingaat op zoekmachineoptimalisatie in de content. Techniek en autoriteit komen niet aan bod. Houd rekening met de volgende vijf factoren: zoekwoorden, paginatitels en meta-descriptions, paginastructuur, afbeeldingen en links en URL’s.

Internationale SEO

Potentiële klanten vinden uw website alleen wanneer u zoekwoorden in uw teksten verwerkt die overeenkomen met de zoekwoorden die zij gebruiken. Voor uw Nederlandse teksten heeft u zeer waarschijnlijk onderzocht welke zoekwoorden u het beste kunt gebruiken, dus dat doet u voor de andere talen ook. Het enkel vertalen van uw teksten volstaat namelijk niet, hier komt internationale SEO aan te pas. U wilt een keuze maken op basis van lokale, gebruikelijke taal, want dat zijn de woorden die uw potentiële klanten in het buitenland ook gebruiken bij hun online zoektocht.

Laat uw gegevens hier achter en u kunt het whitepaper over internationale SEO direct gratis downloaden.